Agencja ClickAd wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację internetowej kampanii promującej polską gospodarkę na rynkach międzynarodowych przy okazji Expo 2015. Zdobyła budżet internetowej kampanii o wartości ponad 800 tys. zł.
Celem akcji, za przygotowanie i realizację której odpowiada ClickAd, będzie tworzenie wizerunku Polski i rodzimej gospodarki jako atrakcyjnego partnera biznesowego na rynku międzynarodowym. W kampanii będą promowane polskie produkty, marki i firmy, zwłaszcza z branży rolno-spożywczej. Z jednej strony rodzime podmioty będą zachęcanego do ekspansji na rynek włoski, a z drugiej zagraniczne firmy będą zachęcane do większego zainteresowania polskimi rozwiązaniami w zakresie przetwórstwa żywności, biotechnologii i ochrony środowiska.
Działania będą prowadzone od marca do końca października br., ze szczególnym nasileniem w trakcie trwania wystawy światowej Expo 2015 w Mediolanie (od początku maja do końca października). Obejmą internet (m.in. portale społecznościowe i serwis expo.gov.pl), będą kierowane do odbiorców w Polsce i we Włoszech.
ClickAd odpowiada za przygotowanie strategii i kreacji kampanii, produkcję wszystkich materiałów oraz realizację działań (w tym planowanie i zakup mediów).
W przetargu dotyczącym tego zlecenia agencja pokonała pięciu konkurentów: Artefakt, Marketing Wizards, Mediacap, Bad Dog i konsorcjum złożone z firm Mastermind i Mastermind Media.
Wartość umowy wynosi 816 tys. zł.