Firma Husqvarna, producent urządzeń do pielęgnacji zieleni prowadzi wiosenną kampanię marketingową. Jej kluczowym elementem jest program testerski „Z czasem możesz wszystko”w który zaangażowano influencerów. Wspierają go Dominik Strzelec, Magda Kogut-Wałęcka i Maciej Mazurek. Za realizację działań odpowiadają firmy: 180heartbeats + Jung v. Matt, Wavemaker i MWM PR.
Ogólnopolska wielokanałowa kampania firmy koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna i jest skierowana głównie do właścicieli przydomowych ogrodów. Działania promocyjne prowadzone są w internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa w nich innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z czasem możesz wszystko” prowadzony we współpracy z influencerami. Projekt wystartował z początkiem maja i potrwa do jesieni. Osoby zainteresowane udziałem mogą zgłaszać się do programu poprzez Facebook Husqvarna Polska oraz bezpośrednio przez dedykowaną stronę: automowertest.pl. Setka wybranych uczestników będzie przez 90 dni relacjonowała w swoich kanałach social media przebieg testu Husqvarna Automower serii X-line.
Projekt wspierają influencerzy: Dominik Strzelec, ogrodnik znany z anteny TTV, Magda Kogut-Wałęcka (Szczesliva.pl) i Maciej Mazurek (Zuch.media). Za realizację odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, obsługująca również social media Husqvarna Poland.
Równolegle marketer realizuje promocje raty 0 proc. na wybrane maszyny i odzież ochronną oraz kampanię z gratisową podkaszarką 115iL do każdego zakupionego traktora, Ridera i kosiarki automatycznej Husqvarna Automower. Działania prowadzone są w punktach sprzedaży u autoryzowanych dilerów Husqvarna, w internecie, w radiu i w prasie. Kampania promocyjna obejmuje również maszyny do profesjonalnej pielęgnacji terenów zieleni.
Za zakup mediów odpowiada Wavemaker. W planie aktywności Husqvarna na 2018 rok są również: działania PR i CSR oraz eventy regionalne. Za obsługę PR firmy Husqvarna odpowiada agencja MWM PR.