Reklama2015-09-23
0

Effective Media Solutions z radiową kampanią PIP o stresie w pracy

Dom mediowy Effective Media Solutions zajmie się na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy emisją dwóch spotów radiowych w ramach kampanii pod hasłem „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu”.

W ogłoszonym przez PIP postępowaniu uczestniczyli też Grupa RMF i Mastermind Media. Grupa RMF złożyła ofertę z ceną blisko 120 tys. zł, Mastermind Media - z 99,4 tys. zł, a Effective Media Solutions - z 119,3 tys. zł.

Kampania jest zaplanowana od 26 października do 15 listopada br. Obejmie emisję dwóch różnych spotów: do pracodawców i do pracowników.

To element rozpoczętej w maju br. dwuletniej akcji informacyjno-promocyjnej Państwowej Inspekcji Pracy „Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu”, prowadzonej pod hasłem: „Stres w pracy? Znajdź rozwiązanie.”. Jej celem jest popularyzowanie wiedzy o negatywnych skutkach stresu związanego z wykonywaną pracą oraz o innych zagrożeniach psychospołecznych i sposobach radzenia sobie z nimi.

Pierwszy etap kampanii zrealizowano od 15 maja do 30 czerwca br., głównie w internecie. Bannery kierujące do strony Streswpracy.pl emitowane były na czterech portalach: TVN24.pl, WP.pl, Onet.pl i Fakt.pl. Łącznie zrealizowano 1,22 mln emisji bannerów oraz wysłano mailing do 100 tys. osób z grupy docelowej.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas