Reklama2016-12-15
1

Grey London proponuje WWF zmianę logo: znikający niedźwiedź polarny zamiast pandy

Agencja reklamowa Grey z Londynu proponuje fundacji WWF zmianę jej logo. Jeśli ta się zgodzi, zrobi to bezpłatnie. Według agencji wizerunek pandy w logo WWF powinien zastąpić teraz niedźwiedź polarny, który w dobie zmian klimatycznych jest gatunkiem zagrożonym.

Fundacja World Wildlife Fund (WWF) używa znaku pandy w swoim czarno-białym logo od 1961 roku. Zdaniem agencji Grey London powinno zostać ono zmienione, ponieważ obecnie panda nie jest już zagrożonym wyginięciem gatunkiem.

We wrześniu Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody ogłosiła oficjalnie, że panda nie jest już zagrożonym gatunkiem zwierzęcym, należy do tzw. gatunków wrażliwych. Agencja Grey dotarła do raportu, z którego wynika, że w związku z narastającym globalnym ociepleniem klimatu zagrożone są m.in. niedźwiedzie polarne. Ich populacja może wyginąć w ciągu 40 lat nawet o jedną trzecią. Głównie z powodu szkodzącej klimatowi działalności człowieka.

Dlatego też dział kreacji londyńskiej agencji Grey przygotował nowe logo dla WWF pokazujące znikającego niedźwiedzia polarnego, który jest symbolem zmian klimatycznych. Logo jest bardzo proste - nad nazwą WWF na białym tle widać jedynie zarys twarzy zwierzęcia. Agencja stworzyła też GIF przedstawiający transformację pandy w niedźwiedzia polarnego.

Agencja Grey London proponuje fundacji WWF przygotowanie nowego logo bezpłatnie. Jeśli ta wyrazi zainteresowanie współpracą, agencja jest również gotowa wprowadzić zmiany na poziomie korporacyjnym, w całej identyfikacji wizualnej fundacji.

Grey London ocenia, że WWF z nowym logo będzie w stanie przyczynić się do podjęcia wielu działań, które w efekcie mogą zapobiec zmianom klimatycznym.

Autor:bg

Więcej informacji:WWF, logotyp, rebranding, Grey

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas