Reklama 2016-02-01
0

Herbaty zielone Big-Active promowane jako „dopełnienie dobrych chwil”

Z początkiem lutego br. rozpoczęła się kampania reklamowa herbat zielonych marki Big-Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Działania zostały przygotowane przez firmy Engine, MediaCom Warszawa i Brand Lab.

- W najnowszej kampanii stawiamy na dalsze budowanie świadomości marki oraz zwiększenie rotacji herbat zielonych. To produkt wysokiej jakości, chętnie wybierany przez konsumentów - opisuje Krzysztof Beling, senior brand manager marki Big-Active.

W ramach akcji ośmiosekundowe billboardy sponsorskie emitowane są w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w kanałach tematycznych z oferty Polsatu, TVN i Discovery. Ponadto spoty pojawią się w internecie, w najpopularniejszych serwisach filmowych (głównie VoD).

Działania mediowe będzie uzupełniała szeroko zakrojona akcja samplingowa herbat zielonych Big-Active w wygodnych saszetkach ekspresowych o unikalnych smakach malina z marakują oraz pigwa z granatem. W 8 największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln opakowań herbat.

Kampania potrwa do końca kwietnia. Za jej koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Działania z zakresu public relations i doradztwa komunikacyjnego realizuje agencja BrandLab.

Autor: bg

Więcej informacji: Big-Active, herbata, Herbapol

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas