Telewizja 2023-09-11
12

306 tys. widzów „Hotelu Paradise 7” w TVN7

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise 7”; fot. Siódemka Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise 7”; fot. Siódemka

Jesienne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po niemal dwóch tygodniach emisji ogląda średnio 306 tys. widzów, o 25 tys. osób mniej niż nadawany rok temu szósty sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia premierowych odcinków siódmego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 28 sierpnia do 7 września 2023 roku (w dni powszednie o godz. 20.00) wyniosła 306 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,59 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,19 proc. w grupie 16-49 oraz 3,73 proc. w grupie 16-59- wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 825 tys. widzów w 4+.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 31 sierpnia. Śledziło ją średnio 397 tys. osób.

Dla porównania, szósty sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu po niemal dwóch tygodniach emisji śledziło średnio o 25 tys. osób więcej (ale minimalnie niższe udziały w 16-49 i 16-59). W okresie od 29 sierpnia do 8 września ub.r. produkcja gromadziła średnio 331 tys. widzów, co dało Siódemce 2,65 proc. udziału w 4+, 4,13 proc. w 16-49 i 3,46 proc. w 16-59.

Klaudia El Dursi prowadzącą

„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Siódma seria programu zrealizowana została w Kolumbii w ostatnich miesiącach. Ponownie produkcję prowadzi Klaudia El Dursi.

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 3,07 proc., a w grupie 16-49 było to 3,92 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Hotel Paradise, Siódemka

KOMENTARZE (12) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas