Reklama2016-05-17
0

IMS miała 1,23 mln zł zysku w I kwartale 2016 roku

Zajmująca się marketingiem sensorycznym firma IMS miała w I kwartale br. 9,02 mln zł skonsolidowanych przychodów. Wynik EBITDA wyniósł 2,33 mln zł, a zysk netto 1,23 mln zł.

Wzrost kosztów w I kwartale wynika z realizowanej strategii zakładającej zwiększanie zespołów sprzedażowych i IT, oraz zwiększonych wydatków marketingowych - łącznie w pierwszym kwartale 2016 roku o 335 tys. zł wyższych niż rok wcześniej.

Od strony operacyjnej IMS realizuje strategię polegającą na szybkim zwiększaniu liczby obsługiwanych lokalizacji abonamentowych. W pierwszym kwartale br. generowały one ponad połowę przychodów Grupy (dokładnie 51 proc.). - Rozwój w zakresie lokalizacji abonamentowych jest podstawą naszej strategii. Umowy tego typu zapewniają nam stabilne i pewne przychody - zaznaczył wiceprezes Piotr Bielawski.

Na koniec I kwartału IMS obsługiwał w modelu abonamentowym 10 692 lokalizacji, czyli o 19 proc. więcej niż przed rokiem. Liczba lokalizacji, w których spółka świadczy usługi audio i wideo wzrosła o 16 proc., do 8663. Dynamicznie rozwijają się usługi aroma – liczba lokalizacji wzrosła tutaj o 32 proc. do 1 538.

- Do końca maja przedstawimy prognozę na cały rok. Chcemy też pokazać inwestorom jak widzimy wybrane wskaźniki IMS w dłuższej perspektywie - zapowiedział prezes Michał Kornacki.

Autor:bg

Więcej informacji:IMS, marketing sensoryczny

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas