Reklama2021-12-29
0

Inter Cars w kampanii wizerunkowej korzysta z virtual reality

Firma Inter Cars rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem "Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy", w której korzysta z technologii virtual reality. Ambasadorem marki jest Bartosz Ostałowski.

W kampanii wykorzystywane są dwa spoty. W pierwszym zatytułowanym „Inter Cars dostarcza mobilność”  pokazano, jaką rolę w życiu kierowców. Zobrazowano to na przykładzie rodziny, której podczas wyjazdu na weekend psuje się samochód. Dzięki zastosowaniu w filmie technologii VR zaprezentowano magazyny firmy, logistykę, automatyzację i koordynację pracy ludzi oraz maszyn.

W drugim filmie „Wirtualny co-drive z Bartoszem Ostałowskim” technologia VR przenosi widza na tor wyścigowy i pozwala mu poczuć się jak gdyby rzeczywiście brał udział w zawodach driftingowych.  Widz może z bliska zobaczyć technikę prowadzenia 1000-konnej Furii wyłącznie z użyciem stopy na kierownicy.

 

Oba filmy powstały przy współpracy z krakowską agencją kreatywno-mediową BeDigital, której powierzono kreację i produkcję filmów.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas