Reklama2021-10-08
0

Isobar Polska wygrała przetarg na obsługę Tefal

Agencja Isobar Polska (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy Groupe Seb na obsługę marki Tefal.

Isobar Polska, dzięki wygranemu przetargowi zajmie się wsparciem komunikacyjnym z zakresu digital, social media, influencer marketingu oraz działań web development.

Tym samym dopełnia ofertę agencji digital performance marketing – iProspect - która zajmuje się kompleksową obsługą mediową francuskiej firmy Groupe SEB; obejmującą planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM, e-Retail.

- Ścisła współpraca w zespole zintegrowanym Isobar i iProspect daje możliwość  spojrzenia holistycznego na potrzeby klienta.  Oferowane rozwiązania biorą pod uwagę wszystkie punkty styku z finalnym użytkownikiem, wsparte płatnymi i organicznymi działaniami mediowymi i performance. Takie podejście daje pewność optymalizacji wartości dostarczanej klientom. Dlatego tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli tę wartość dostarczyć marce Tefal - komentuje Agnieszka Heidrich, client partner odpowiedzialna za obsługę Tefal z ramienia Isobar.

Formuła zespołów zintegrowanych w dentsu Polska opiera się na tworzeniu struktur, które ponad podziałami między spółkowymi tworzą zespoły klienckie oferujące usługi z zakresu pełnego spektrum potrzebnego do stworzenia zintegrowanego sposobu dotarcia do finalnych użytkowników.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają, na jak długo zawarły umowę.

Autor:bg

Więcej informacji:Tefal, Groupe Seb, Isobar, dentsu, iProspect

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas