Reklama2018-10-09
2

Mama do Tomka: "odłóż to" w reklamie konta oszczędnościowego Getin Banku

Ruszyła kampania reklamowa Getin Banku, promująca konto oszczędnościowe. Akcję przygotowały BBDO Warszawa, Opus Film, Performics, dział digital Getin Noble Bank i OMD.

W nowym spocie po raz kolejny bohaterem jest Tomek, znany z wcześniejszej komunikacji banku jako "człowiek z zasadami". W 30-sekundowej reklamie (przygotowanej też w wersji o połowę krótszej), bohatera od najmłodszych lat poucza mama, która mówi "odłóż to". Nauczony w pierwszych latach życia na małych przedmiotach (np. zabawkach) i drobnych sumach, składanych do skarbonki, dorosły Tomek umie oszczędzać pieniądze.

Spot telewizyjny uzupełniają reklamy w digitalu (formaty wideo w portalach internetowych), kinach oraz komunikacja w mediach społecznościowych. W tym kanale wykorzystano reklamy w wyszukiwarkach oraz profilowanie behawioralne.

Konto Oszczędnościowe 3 proc.

Getin Bank promuje akcją konto oszczędnościowe 3 proc. w skali roku. Promocyjne oprocentowanie jest naliczane przez 3 miesiące wyłącznie dla nowych środków do kwoty 200 tys. zł.

- To kolejna kampania Getin Banku realizowana pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”.  W nowej odsłonie dzielimy się z Klientami prostą zasadą, że aby osiągać cele, trzeba odkładać - mówi Łukasz Penszko, dyrektor wydziału komunikacji marketingowej Getin Noble Banku.

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja BBDO Warszawa, produkcją zajął się Opus Film, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank, a za działania performance odpowiada agencja Performics.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas