Reklama2020-03-06
1

Piwo Książęce z nową platformą komunikacyjną "Książęcy świat piw" i smakiem Irish Ale

Kompania Piwowarska rozpoczyna kampanię reklamową piwa Książęce, promującą nową platformę komunikacyjną "Książęcy świat piw". Marka ma w portfolio nowy smak Irish Ale. Działania reklamowe przygotowały Scholz & Friends, Zenith, Dynamo, Televisor, Gong i Tailor Made PR.

To pierwsza od niemal dwóch lat duża kampania reklamowa piwa Książęce. Ostatnio marka promowała wariant IPA w 2018 roku hasłem „Ty wybierasz” (wideo).

Obecnie marka pracuje nad odświeżeniem wizerunku. Wkrótce ruszy zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki, a na początku marca wystartowała kampania "Książęcy świat piw", promująca nowość w portfolio Książęce Irish Ale. Spot przenosi widzów w świat Nowego Orleanu, kołyszącego się w rytmie bluesa. Spoty emitowane są w telewizji i internecie.

"Książęcy świat piw" zabiera w podróż smaków  

Z koncepcją "Książęcy świat piw" współgrają odświeżone etykiety Książęcego, nawiązujące do miejsc pochodzenia poszczególnych stylów. Każda łączy wyrazisty kolor z subtelną ilustracją – graficzną opowieścią o historii danego wariantu.

- Dzięki nowej platformie komunikacyjnej konsumenci będą mogli odbyć podróż po świecie Książęcego: odkryć jego bogactwo, poznać specyfikę specjalności, poczuć ich klimat. To inspirująca, pełna wrażeń wyprawa. Z kolei nowe opakowania podkreślają charakter premium całej kolekcji, ale także mają pomóc szybciej znaleźć na półce poszczególne warianty i lepiej je rozróżniać – tłumaczy Maciej Kuś, brand manager marki.

Książęce Irish Ale Kompanii Piwowarskiej otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży – dzięki bardzo widocznym materiałom POSM oraz w lokalach gastronomicznych.

Nowe etykiety piw Książęce zaprojektowała agencja Mango Design. Autorem najnowszej koncepcji kreatywnej marki jest agencja Scholz & Friends. Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny Dynamo, zaś postprodukcję wykonało studio Televisor. Za aktywności w digitalu odpowiada agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się Zenith.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas