Reklama2020-05-14
1

Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami

Kasia Gandor w kampanii Lavazza Qualità OroKasia Gandor w kampanii Lavazza Qualità Oro

Producent kawy Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą wariant Qualità Oro. Działania oparte na współpracy z influencerami i mikroinfluencerami przygotowała agencja Cut The Mustard.

Aktywacji towarzyszy konkurs skierowany do użytkowników Facebooka i Instagrama. Zadaniem uczestników jest pokazania na swoich kanałach własnej interpretacji pierwszego łyku kawy. Najlepsze wideo lub zdjęcie przedstawiające przyjemność czerpaną z pierwszych chwil z ulubioną kawą zostanie nagrodzona kawowymi gadżetami od Lavazzy.

Influencerzy w kampanii Lavazza Qualità Oro

W kampanii „Pierwszy łyk” wzięło udział 18 influencerów, m.in. Kasia Gandor, Wujaszek Lifestyle czy Krzysztof Gonciarz. Influencerzy przygotowali materiały opowiadające o ich rytuałach przygotowywania kawy i odczuciach towarzyszących pierwszej filiżance. Filmy można znaleźć na Instagramie i Facebooku korzystając z hashtagu #PierwszyŁyk.

Kampanię przygotowała agencja Cut The Mustard, która od stycznia br. odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w kanałach social media. Wpiera również klienta w zakresie kreacji w kanałach digital i strategii współpracy z influencerami.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas