Reklama2021-11-08
0

Nestlé Polska z loterią w sklepach Intermarché

Nestlé Polska ruszyła z loterią pod hasłem „SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze!”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To kolejna akcja, którą dla firmy realizuje agencji Unique One.

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 9 do 22 listopada 2021 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.

Zasady loterii Nestlé

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70966 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu. Grający od razu dowiaduje się czy wygrał nagrodę instant win - bon do Intermarché (400 x 50 zł lub 200 x 100 zł). W loterii można zdobyć również nagrody tygodniowe w postaci bonów Intermarche o łącznej wartości 1500 zł (co tydzień 5 x 1500 zł). Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń wylosowana zostanie nagroda główna w wysokości 15 000 zł. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Nestlé, Intermarché, loteria, Unique One

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas