PR2020-04-02
0

LoveBrands Relations dla Gedeon Richter

Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Gedeon Richter.

W ramach podpisanej umowy, LoveBrands Relations zajmuje  się realizacją komunikacji szóstej edycji projektu „Recepta na sukces", skierowanego do studentów farmacji oraz medycyny.

Agencja przygotowała koncepcję komunikacyjną pt. „Porozmawiajmy otwarcie o..." (#porozmawiajmyotwarcie). Jej celem jest zwiększenie świadomości  studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów, w zakresie potrzeb komunikacyjnych kobiet poszukujących konsultacji ginekologicznej lub farmaceutycznej.

Zespół LoveBrands Relations jest odpowiedzialny za całościową realizację kampanii, w tym przeprowadzenie akcji konsultacji on-line na Facebooku,  przeprowadzenie badań rynkowych, opracowanie nowego key visuala, organizację webinarów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.

Za działania po stronie agencji odpowiedzialna jest prezes Dorota Bieniek-Kaska, senior communications expert Marta Domańska oraz communications consultant Jędrzej Sudnikowicz.

Strony nie ujawniają, na jaki okres czasu podpisana została umowa.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas