PR2019-05-30
1

LoveBrands Relations zmienia logotyp i tworzy markę eventową, na czele Monika Wincenciak-Ziemba

Monika Wincenciak-ZiembaMonika Wincenciak-Ziemba

Agencja komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations odświeżyła swój logotyp oraz wprowadza na rynek markę Events, specjalizującą się w realizacji wydarzeń. Na czele komórki stanęła Monika Wincenciak-Ziemba, head of events strategy & management.

Nowy logotyp LoveBrands Relations zmodyfikowano tak, że człon Relations imituje pismo odręczne, co odzwierciedla położenie akcentu przez agencje na budowanie relacji i siłę marketingu emocjonalnego. Dynamikę podkreśla animowana wersja logotypów.

- Nowa identyfikacja wizualna to graficzny obraz tego, w którą stronę chcemy zmierzać - podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu agencji.

Na górze: nowe logotyp LoveBrands Relations, na dole poprzednia wersja

LoveBrands Events

W związku z zaplanowanymi na ten rok strategicznymi zmianami związanymi z rozwojem firmy, w maju została wyodrębniona marka LoveBrands Events. Zajmie się budowaniem strategii i kompleksową organizacją eventów. Kieruje nią Monika Wincenciak-Ziemba, head of events strategy & management.

LoveBrands Events ma własną stronę internetową oraz claim „make visions happen”.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas