Reklama2021-11-19
2

Marka Żubr z akcją mająca ocieplić wizerunek nietoperzy

Fundusz Żubra (marki piwa Żubr/Kompania Piwowarska) rozpoczyna współpracę z Instytutem Biologii Ssaków Polskiej Akademii Nauk nad wspólnym projektem, skoncentrowanym wokół nietoperzy. W jej ramach startuje z akcją mającą na celu poprawienie ich wizerunku. Przy projekcie marka współpracuje z Hutą 19 im. Joachima Fersengelda oraz z Make Life Harder, 5 sposobów i Pauliną Górską.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Funduszu Żubra wynika, że w gronie, w którym znalazł się wraz z kozicą, wilkiem, żubrem, dzikiem, sarną i królikiem, nietoperz jest zwierzęciem najmniej lubianym. 37 proc. respondentów go nie lubi, a 59 proc. deklaruje strach przed nim.

W ramach współpracy fundusz pokryje koszty sprzętów dla naukowców, które umożliwią monitorowanie aktywności latających ssaków, oraz przekaże środki na wykonanie budek, w których nietoperze będą mogły bezpiecznie się skryć, oraz wież służących do ich rozrodu.

Dodatkowo wspólnie z agencją Huta 19 im. Joachima Fersengelda przygotowano kampanię, która pomoże ocieplić wizerunek nietoperzy i uświadomić Polakom, jak ciekawy i ważny dla zachowania równowagi naszego ekosystemu jest ten gatunek.

W ramach prowadzonych działań wizerunek nietoperzy ocieplają działania reklamowe w internecie, działania PR, współpraca z mediami i popularnymi twórcami internetowymi. Wizerunek nietoperzy ocieplają m.in. Make Life Harder, Suchar Codzienny, Donald.pl, Eko. Paulina Górska, 5 sposobów na oraz Mikrowyprawy.

- Fundusz Żubra podchodzi do ochrony nietoperzy interdyscyplinarnie - wyjaśnia Urszula Czerniawska-Kapeluch z Funduszu Żubra. - Łączymy wiedzę naukowców z Instytutu Biologii Ssaków PAN, doświadczenie polskich stolarzy, holenderski know-how w zakresie rozwiązań dla ochrony zwierząt oraz kompetencje marketingowe. Mamy nadzieję, że ta współpraca i działania komunikacyjne pozytywnie wpłyną na wizerunek nietoperzy, poprawią ich dobrostan i zwiększą ich szansę na przetrwanie w rejonie Białowieży - dodaje.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas