Reklama2015-01-27
0

Maxus stracił obsługę Lindt & Sprüngli na rzecz Starcomu

Dom mediowy Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla producenta słodyczy, firmy Lindt & Sprüngli Poland.

Starcom zajmie się obsługą budżetu mediowego Lindt & Sprüngli oraz strategią komunikacji dla wszystkich produktów firmy obecnych na polskim rynku. Wybór Starcomu poprzedzony został kilkuetapowym przetargiem, w którym brał udział również Maxus, dom mediowy dotychczas obsługujący Lindt & Sprüngli. Nazwy pozostałych jego uczestników nie zostały ujawnione.

- Na poszczególnych etapach przetargu oceniane było zarówno podejście strategiczne, dedykowany zespół jak i warunki zakupu mediów - powiedziała Beata Kłęk, marketing director Lindt & Sprüngli Poland. Koordynacją procedur przetargowych zajmowała się firma audytorska Media Strategy.

Wartość budżetu, jaki firma Lindt & Sprüngli zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe w br., nie została ujawniona. Pierwsze aktywności, którymi zajmie się Starcom, będą prowadzone w lutym.

Wygrana na obsługę mediową Lindt jest kolejnym w ostatnich tygodniach zleceniem pozyskanym przez grupę Starcom MediaVest w Polsce. Ostatnio Starcom wygrał w przetargu na obsługę mediową Viacomu, a od MediaComu przejął budżet mediowy Bahlsena. Z kolei jego siostrzana agencja MediaVest zdobyła budżet Westwing Home & Living Poland oraz utrzymała dotychczasową obsługę firmy farmaceutycznej Valeant Pharmaceuticals.

Autor:bg

Więcej informacji:Starcom, Lindt & Sprüngli

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas