Internet2014-09-03
3

Michał Bonarowski: z Astoria Avenue do Grupy Allegro

Michał BonarowskiMichał Bonarowski

Michał Bonarowski objął funkcję senior PR brand managera w Grupie Allegro. Ostatnio pracował w agencji Astoria Avenue i jako freelancer, a wcześniej przez wiele lat był dziennikarzem.

W zespole komunikacji Grupy Allegro Michał Bonarowski będzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych i działania PR dla całego serwisu Allegro.pl oraz jego wybranych kategorii produktowych. Będzie również wspierał strategiczny rozwój kompetencji zespołu PR związanych z tworzeniem własnych mediów

Za działania PR dla Allegro odpowiada również w dalszym ciągu Anna Tokarek pełniąca funkcję PR brand manager. Tak jak Bonarowski raportuje do Pawła Klimiuka, regionalnego dyrektora komunikacji korporacyjnej w Grupy Naspers, właściciela Allegro.

W maju br. Allegro.pl zanotowało 11,96 mln użytkowników (real users), 2,45 mld odsłon oraz 2 godziny i 57:12 minuty spędzane przeciętnie przez użytkownika, natomiast wszystkie serwisy Grupy Allegro/GG - 15,02 mln użytkowników, 3,75 mld odsłon oraz 4 godziny i 19:11 minuty na użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Przez ostatni rok Michał Bonarowski pełnił funkcję head of strategy w agencji Astoria Avenue. Przedtem pracował też jako freelancer, świadcząc usługi doradcze i komunikacyjne dla firm i instytucji z różnych branż (nowych technologii, telekomunikacji, lifestyle i sektora rządowego), m.in. Ministerstwa Spraw Zagranicznych i HardGamma Consulting. Ogółem z branżą public relations jest związany od pięciu lat.

Wcześniej Bonarowski pracował jako dziennikarz i menedżer, m.in. w „Gazecie Bankowej”, „Businessman Magazine”, „Polityce”, TVP2, Inforze, Presspublica, Polskiej Agencji Prasowej, Grupie TVN, Onecie i IDG. Współtworzył pierwsze wydania prasy papierowej w internecie i pierwsze serwisy informacyjne. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów, Internet Society Polska oraz Rady Ekspertów ThinkTank.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas