Reklama2019-06-12
0

Natalia Szroeder promuje na Instagramie akcję Oriflame #PięknaSobota

Szwedzka marka kosmetyczna Oriflame wystartowała z kampanią #PięknaSobota. Wspólnie z piosenkarką Natalią Szroeder firma przekonuje Polki, że zasługują na chwilę relaksu i czasu wyłącznie dla siebie.

Oriflame rozpoczęła komunikację związaną z akcją #PięknaSobota w maju.

Marka dzięki projektowi chce zachęcać kobiety, aby w sobotę zwolniły tempo i odłożyły na bok wszystkie sprawy. Sobota to czas, aby zadbać o swoje dobre samopoczucie i urodę, a nie jedynie poświęcać się domowym obowiązkom.

Natalia Szroeder w ramach kampanii wystąpiła w filmie opublikowanym na Instagramie. Tam zachęca do wzięcia udziału w konkursie - polega on na opublikowaniu zdjęcia, w którym kobiety pokażą, jak spędzają dzień, mając go tylko dla siebie. Nagrody w zabawie to kosmetyki Oriflame. Aktywacja potrwa przez najbliższy rok.

Piosenkarka będzie promować projekt na swoich kanałach w social media i zachęcać fanów, aby dołączyli do akcji.
Dodatkowo, aktywację promuje najnowszy katalog Oriflame (numer 9).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ogłaszamy sobotę dniem piękna!👑 I startujemy z KONKURSEM >> Pokaż nam, jak Ty spędzasz dzień, który masz tylko dla siebie. Zrób zdjęcie lub film i otaguj #pięknasobota oraz #mojapięknasobota i wygraj urządzenie do peelingu kawitacyjnego, karty do @mohitofashion oraz koszulki i kosmetyki! Manifest Pięknej Soboty od @natalia_szroeder znajdziesz w stories ! #Oriflame #Womenspower #PieknaSobota #NataliaSzroeder #OriflamePoland #Relax #MakeUp #Kosmetyki

Post udostępniony przez Oriflame Poland (@oriflamepoland)


Oriflame nie podaje, z jakimi agencjami współpracuje przy realizacji projektu.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas