Reklama2021-12-16
1

Natalia Szroeder ambasadorką debiutującej w Polsce marki Teilor

Na polski rynek wchodzi jubilerska marka Teilor. Jej ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder, a agencją consultingową Focus Nation.

Sieć jubilerska Teilor, posiadająca ponad 50 salonów w Europie, rozpoczyna właśnie oficjalny launch w Polsce, połączony z otwarciem flagowego butiku.

Teilor debiutuje w Polsce

Twarzą kampanii  "Exceptional you" została Natalia Szroeder, która przez kolejny rok będzie ambasadorką marki Teilor.

Działania komunikacyjne wspierane będą pełną gamą materiałów przygotowanych do digitalu i galerii handlowych.

- Znalezienie odpowiedniego partnera wymaga czasu. Teraz, gdy jako marka wchodzimy na rynek globalny, agencja Focus Nation udowodniła, że jest właściwym partnerem w naszej ekspansji” – mówi Joaquin Bonilla, creative and product design director Teilor.

Agencja Focus Nation odpowiada za wsparcie w kluczowych elementach kampanii: wybór ambasadorki, koordynację I współprodukcję sesji zdjęciowej oraz wsparcie w doborze mediów i mniejszych influencerów biorących udział w działaniach marki.

Autor:jd

Więcej informacji:Teilor, Natalia Szroeder

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas