Reklama2021-08-17
0

Nowożeńcy reklamują Prince Polo jako "po prostu doskonałe" (wideo)

Mondelez International rozpoczął kampanię reklamową wafelków Prince Polo promując je hasłem "Po prostu doskonałe". Przygotowały ją agencje Publicis Lion i Mindshare (GroupM/WPP).

Kampania Prince Polo ma zachęcać do podążania za filozofią marki i pokazuje, że wyrazem dobrego smaku oraz źródłem piękna może być prostota. Dlatego spot skupia się na pokazaniu upraszczania przekombinowanych sytuacji - na dowód tego, że często najlepszym wyborem są proste i sprawdzone rozwiązania są często najlepszym wyborem.

Bohaterami filmu reklamowego emitowanego w wybranych stajach telewizyjnych oraz w internecie jest para nowożeńców, która zaczyna cieszyć się ważnym dla nich wydarzeniem dopiero wtedy, gdy odrzuca wymyślony i wykreowany świat na rzecz bycia sobą i ze sobą.

Spot tv emitowany jest w Polsacie, TVN i TVP oraz na Facebooku, YouTube i Instagramie.

Zintegrowaną kampanię przygotowała agencja Publicis Lion należąca do Publicis Worldwide. Reklamę wyreżyserował Tomasz Kapuściński, wyprodukował ją dom produkcyjny Corner Shop. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).
 

Kilka lat temu w reklamach Prince Polo występował Czesław Mozil.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas