Reklama2022-10-26
0

Omnicom Media Group przejmuje obsługę mediową Kimberly Clark w Europie

Firma Kimberly Clark, właściciel takich marek, jak Scott czy Kleenex rozstrzygnęła trwający od pół roku przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Do współpracy wybrała Omnicom Media Group.

W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group zajmie się obsługą mediową Kimberly Clark na 38 rynkach w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Po raz pierwszy od 1998 roku większość obsługi mediowej europejskiej działalności firmy zostaje przeniesiona do innej agencji. 24 lata temu Kimberly Clark skonsolidowało obsługę w Mindshare w Wielkiej Brytanii, w Universal w Europie Południowej i Holandii oraz w BBDO w Niemczech.

Marki, które amerykańska firma sprzedaje w Europie, to Andrex, Kleenex, Hakle, Huggies, Kotex i Depend.

Helen Brooks, szefowa działu mediów Kimberly-Clark na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, powiedziała: - Podobnie jak Kimberly-Clark stale wprowadza innowacje w swoich produktach i praktykach w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby i wymagania konsumentów, musimy również ponownie ocenić nasze inwestycje w media. aby dostosować komunikację do sposobu, w jaki konsumenci znajdują i angażują się w nasze marki na szybko zmieniającym się rynku.

OMG oficjalnie rozpocznie współpracę z Kimberly-Clark w 2023 roku.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas