Biznes2020-12-02
4

Opel z nową identyfikacją wizualną

Marka samochodowa Opel ma nową oprawę wizualną, na którą składają się odświeżone czcionka i logo oraz nowe kolory. Projekty powstały we współpracy z agencjami Velocity McCan i Monotype.

W nowym logo pierścień otaczający znak „blitz” jest węższy. Napis stanowi solidną podstawę dla logo. Nowa czcionka o nazwie „Opel Next” "jest lekka, mocna, nowoczesna i przejrzysta", wylicza w komunikacie firma. Czcionka występuje w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej.

Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność — "nowe paliwo na nowe czasy".

Na górze nowe logo Opla, na dole poprzednia wersja

- Nowa era wymaga nowoczesnych marek, a nowoczesne marki wymagają przejrzystego wzornictwa. Przedstawiając nowe elementy marki, deklarujemy naszą wyrazistość, postępowość oraz otwartość na nowości i przyszłość - wyjaśnia dyrektor ds. marki Opel, Patrick Fourniol.

Celem tych zabiegów jest jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy wygląd - podkreśla firma w komunikacie. „Nowy Opel” wyraża teraz to podejście w odświeżonej identyfikacji korporacyjnej.

W pierwszej połowie 2021 r., wraz z pojawieniem się w salonach sprzedaży nowego Opla Crosslanda i zupełnie nowego Opla Mokki, wszyscy będą mogli zapoznać się z nowym wyglądem niemieckiej marki. Będą to pierwsze seryjnie produkowane modele w nowej stylistyce.

Nowy wizerunek powstał we współpracy z agencją Velocity McCann, a czcionkę „Opel Next” zaprojektowała agencja Monotype.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas