Reklama 2016-01-25
0

Paweł Michaluk po czterech latach odchodzi z Przeagencji

Paweł Michaluk Paweł Michaluk

Po czterech latach Paweł Michaluk zakończył pracę w agencji interaktywnej Przeagencja. Ostatnio był tam szefem działu social media.

W Przeagencji Paweł Michaluk pracował od 2011 roku. Przez ostatni rok jako head of social media zajmował się tworzeniem i realizacją projektów dla kluczowych klientów (m.in. Grupy Żywiec, Pernod Ricard czy Provalliance). Wcześniej współpracował jako content designer z serwisem Kampaniespoleczne.pl oraz jako reporter w RMF FM.

Michaluk nie zdradza dalszych planów zawodowych. Podaje jedynie, że pozostanie w branży reklamowej. Na zajmowane przez niego dotychczas stanowisko w Przeagencji prowadzona jest rekrutacja.

W kwietniu 2015 Przeagencja została kupiona przez Polska Press Grupę, w efekcie czego do agencji dołączyli pracownicy należącej do tego wydawcy agencji Workking.pl.

Autor: bg

Więcej informacji: Paweł Michaluk, Przeagencja

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas