Reklama2019-01-29
5

Książęce w nowym wariancie Weizen

Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nowy wariant piwa Książęce - pszeniczny Weizen.

Książęce Weizen to piwo pszeniczne typu bawarskiego, warzone metodą górnej fermentacji, czyli w wyższej temperaturze niż lagery i przy pomocy innych szczepów drożdży.

- Piwo typu Weizen to ikona gatunku, jedno z najbardziej popularnych piw pszenicznych. Stanowi propozycję dla bardziej wymagających piwoszy, a do takich właśnie osób kierujemy całą kolekcję Książęcego - mówi Ewelina Masiarz, odpowiedzialna za markę Książęce.

Do uwarzenia piwa użyto słodu pszenicznego i jęczmiennego pilzneńskiego oraz goryczkowych i aromatycznych odmian chmielu.

Książęce Weizen jest delikatnie nachmielone, czego efektem jest subtelna goryczka. Można w nim wyczuć nuty owocowo-ziołowe. Jest bogate i wyraziste w smaku, orzeźwiające, o bananowo-goździkowym aromacie.

Kampania reklamowa Książęce Weizen

Nowy wariant w kolekcji Książęcego będzie promowany już od przełomu stycznia i lutego, najpierw na materiałach POS. W marcu rozpocznie się kampania reklamowa w telewizji i na platformach VOD. Działania będą prowadzone też w mediach społecznościowych. Komunikację uzupełni influencer marketing.

Kompania Piwowarska nie zdradza na tym etapie nazw agencji, z którymi pracuje przy kampanii.W swoim portfolio firma posiada marki Żubr, Tyskie, Lech, Dębowe, Redds oraz kolekcję specjalności Książęce.

Autor:jd

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas