Internet2016-08-09
0

PizzaPortal zmienił logo i swój serwis (wideo)

PizzaPortal, serwis służący do zamawiania jedzenia przez internet, odświeża swoją markę wprowadzając nowe logo oraz zmienioną wersję swojej strony internetowej.

W grudniu ub.r. zespół portalu wprowadził nową stronę mobilną serwisu, co - jak podaje firma - już w pierwszym miesiącu działania przełożyło się na duży wzrost zamówień. To był pierwszy etap planu aktualizacji produktów firmy.

Kolejnym krokiem rebrandingu PizzaPortal było unowocześnienie strony internetowej. - Więcej niż połowa wszystkich zamówień przez PizzaPortal pochodzi z „dużej” strony, więc wiedzieliśmy, że właśnie wdrożenie zmian do niej jest dla nas najistotniejsze. Nowa funkcja na stronie desktopowej ma dziesięciokrotnie większy wpływ niż ta sama na stronie mobilnej - przyznaje Marcin Zaremba, head of product PizzaPortal.

- Nowa strona jest stworzona tak, aby każdy użytkownik, niezależnie od posiadanego urządzenia mógł z niej skorzystać. Stosujemy strategię podobną do znanego z systemów mailowych podejścia "catch-all" dzięki czemu klient zawsze z powodzeniem złoży zamówienie, nawet gdy nie ma zainstalowanej aplikacji mobilnej lub gdy korzysta z wyjątkowo egzotycznego urządzenia - wyjaśnia Marcin Zaremba.

Firma wprowadziła też nowe logo - ta zmiana ma charakteryzować metamorfozę całej platformy.

Autor:bg

Więcej informacji:PizzaPortal, logotyp, rebranding

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas