Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa jogurtów Jogobella (produkowanych przez Zott Polska) przygotowana przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Akcja przebiega pod hasłem „Poczuj rytm z Jogobellą”.
W ramach kampanii interneuci są zachęcani do śpiewania charakterystycznej piosenki z reklam Jogobelli zaczynającej się od słów „Jogobella, Jogobella…”. Na stronie jogobella.pl można tworzyć dalszą część tekstu, a autorzy najciekawszych pomysłów otrzymają nagrody.
Akcja obejmuje też działania na portalach społecznościowych, na razie na Twitterze. Potrwa do końca sierpnia.
To pierwsza kampania Jogobelli, której kreacją i strategią zajęła się, po wygranym przetargu, agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Poprzednio dla marki pracowała w tym zakresie agencja Isobar Polska, ostatnio przygotowała kampanię reklamującą jogurty Jogobella Panna Cotta.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.