Reklama2011-03-03
0

Polsat i TVP 2 więcej z reklam, TVN – mniej

W styczniu br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 1,3 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród głównych kanałów wzrost tych wpływów zanotowały Polsat i TVP 2, a spadek – TVN.

Z danych Kantar Media (Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w styczniu br. Polsat zarobił z reklam 7 proc. więcej niż rok wcześniej, podczas gdy TVN – 7 proc. mniej. W ten sposób stacje wymieniły się miejscami w zestawieniu: Polsat awansował na pierwszą pozycję, a TVN spadł na drugą.

Przypomnijmy, że w całym ub.r. najwięcej z reklam zarobił TVN, a największe wzrosty tych przychodów zanotowały kanały TVP (przeczytaj szczegółowe informacje).

Natomiast w styczniu br. TVP 1 zarobiła na reklamach niecały 1 proc. więcej niż rok wcześniej, a TVP 2 – prawie 10 proc. więcej. Wśród pozostałych kanałów duże wzrosty przychodów w skali roku zanotowały Viva Polska (o 45 proc.) i Discovery Channel (o 100 proc.), za to AXN zarobił o połowę mniej.

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

Więcej informacji:Kantar Media, Expert Monitor

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas