Prasa2011-10-27
0

Pompidou i MPG będą reklamować „Maxim”

Agencja Pompidou i dom mediowy MPG przygotują kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek magazyn „Maxim”. Akcja ruszy 9 listopada, kiedy czasopismo pojawi się w sprzedaży.

Pompidou zajmie się kreacją i produkcją reklam polskiego „Maxima” (którego wydawcą jest Ginza Media Group), a MPG - planowaniem i zakupem mediów. Kampania - zaplanowana na dwa tygodnie - będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i internecie.

>>> „Maxim” wraca na polski rynek. Eksperci: Ma szanse

Akcja ma być początkiem długofalowej współpracy Pompidou i MPG z Ginza Media Group. Firmy zdobyły to zlecenie przez rekomendację.

Autor:tw

Więcej informacji:Maxim, Ginza Media Group, Pompidou

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas