Telewizja2016-06-15
52

Ponad 400 tys. osób kupiło dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016

Ponad 400 tys. abonentów największych sieci kablowych i platform cyfrowych wykupiło już dostęp do kanałów Polsat Sport z transmisjami Euro 2016  - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Operatorzy odmawiają podania konkretnych danych, natomiast przyznają, że oferta cieszy się dużą popularnością.

Wszystkie mecze Euro 2016 transmitowane są w kanałach Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, w których nie są emitowane reklamy. U wielu operatorów telewizyjnych kanały dla większości klientów są dostępne za 99 zł.

W Cyfrowym Polsacie bez dodatkowych opłat otrzymują je klienci, którzy podpiszą lub przedłużą umowę o 24 miesiące, a w nc+ - podpiszą umowę na taki okres z opcją multiroom. UPC Polska oferuje ten pakiet za 99 zł, Vectra - za 19,90 zł, 49,90 zł lub 99,90 zł, a w Multimedia Polska - za 79 zł lub 99 zł.

Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu nie odpowiedział na nasze pytania dotyczące liczby abonentów Cyfrowego Polsatu, którzy kupili pakiet z transmisjami Euro 2016. Natomiast rzeczniczka Cyfrowego Polsatu Olga Zomer dodała, że firma z zasady nie udziela informacji na ten temat.

- Niestety nie możemy podać dokładnych danych na tym etapie. Natomiast mogę powiedzieć, że oferta mistrzostw Europy 2016 w piłce nożnej cieszy się ogromnym zainteresowaniem naszych klientów, za co bardzo im dziękujemy - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska. - Dlatego, by jeszcze usprawnić zamawianie, uruchomiliśmy dodatkowy, specjalny kanał na infolinii, który pozwala na złożenie zamówienia bezpośrednio bez konieczności połączenia z konsultantem, a  także poprzez stronę www oraz bezpośrednio na dekoderze - dodał.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że dostęp do Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD wykupiło ponad 400 tys. osób. Dane te dotyczą sprzedaży przez wszystkich największych operatorów, w tym Polsat Cyfrowy, nc+, UPC Polska, Multimedia Polska i Vectrę.

Szczyt sprzedażowy miał miejsce w ostatni weekend, tuż po rozpoczęciu turnieju. Z naszych ustaleń wynika, że osiągnięta do tej pory sprzedaż jest wyższa od tej, jaką zakładali operatorzy.

Jest to także czterokrotnie więcej niż sprzedaż, jaką operatorzy zanotowali jesienią 2014 roku, gdy oferowali pakiet transmisji mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn (wygranych ostatecznie przez polską reprezentację - wówczas kupiło go blisko 100 tys. osób).

Autor:Beata Goczał

KOMENTARZE(52)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas