Reklama2012-04-12
0

Przed Wielkanocą dużo mniej na tv reklamę. TVN najbardziej w dół

W minionym, przedświątecznym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 353 mln zł, czyli 29 mln zł mniej niż tydzień wcześniej. Mniejsze wpływy reklamowe zanotowały wszystkie główne stacje.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych przeznaczono aż o 14 mln zł mniej niż tydzień wcześniej (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu), a na spoty ofert finansowych - 11,5 mln zł mniej. Za to wydatki na marketing telewizyjny żywności spadły tylko o 2,5 mln zł, a w przypadku kosmetyków - o niecały milion złotych.

Zobacz tabelę

Wszystkie cztery najważniejsze kanały cennikowo zarobiły z reklam znacznie mniej niż we wcześniejszym tygodniu. Najmocniej - o ok. 10,5 mln zł - spadły wpływy reklamowe TVN. Polsat zarobił 8 mln zł mniej, a TVP1 i TVP2 - po ok. 7 mln zł mniej.

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:tydzień w reklamie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas