Reklama2012-05-04
0

Tydzień w reklamie tv: TVN 8 mln zł przed Polsatem, 90 mln zł na żywność

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 365,6 mln zł, czyli milion więcej niż tydzień wcześniej. Wśród głównych stacji TVN zarobił ponad 8 mln zł więcej niż Polsat.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu rekordowo dużo przeznaczono na reklamy telewizyjne żywności - 91 mln zł, czyli prawie 5 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu), a aż o 18 mln zł więcej niż dwa tygodnie wcześniej (zobacz szczegóły). Natomiast wydatki na reklamę produktów i usług telekomunikacyjnych wzrosły w skali tygodnia o 9 mln zł.

Zobacz tabelę


TVN cennikowo zarobił z reklam nieznacznie więcej niż tydzień wcześniej, a Polsat - minimalnie mniej. W efekcie różnica we wpływach reklamowych obu stacji wzrosła o niecały milion złotych. Mniej niż przed tygodniem zarobiły też na reklamach TVP 1 i TVP 2 - odpowiednio o 1,3 i 0,3 mln zł.

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:tydzień w reklamie tv

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas