W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 392,2 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe TVN, mniej też przeznaczono na reklamy żywności.
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono o ok. 1,2 mln zł mniej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Wydatki na reklamy żywności spadły w skali tygodnia o 4 mln zł. Z drugiej strony o prawie 8 mln zł mniej na reklamy kosmetyków przeznaczono ok. 9 mln zł więcej, a na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych - 8 mln zł więcej.
Zobacz tabelę
Wśród czterech najważniejszych kanałów Polsat, TVP1 i TVP2 zanotowały minimalne zmiany wpływów reklamowych w skali tygodnia. Natomiast TVN zarobił z reklam ponad 2 mln zł mniej niż tydzień wcześniej.