Reklama2012-03-22
0

Tydzień w reklamie tv: Polsat mniej, TVP w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 396 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe Polsatu, za to więcej zarobiły TVP 1 i TVP 2.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono 9,4 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Na reklamy żywności przeznaczono mniej więcej tyle samo co tydzień wcześniej. Za to wydatki na reklamy telewizyjne produktów i usług telekomunikacyjnych wzrosły w skali tygodnia o 5,5 mln zł, a w przypadku produktów zdrowotnych i leków spadły o 3 mln zł.

Zobacz tabelę


Polsat cennikowo zarobił z reklam milion złotych mniej niż we wcześniejszym tygodniu, za to TVN - milion złotych więcej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 wzrosły z tygodnia na tydzień o prawie 4 mln zł, a TVP 2 - o niecałe 2 mln zł.

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:tydzień w reklamie tv

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas