W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 364,6 mln zł, czyli niecały milion mniej niż tydzień wcześniej. Wśród głównych stacji TVN zarobił więcej niż Polsat.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy telewizyjne żywności przeznaczono aż o 13 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu). Z kolei wydatki na reklamę firm i usług z branży finansowej spadły w skali tygodnia o ok. 3 mln.
Zobacz tabelę
TVN cennikowo zarobił z reklam 10,5 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, za to Polsat - prawie 5 mln zł mniej. W konsekwencji po raz pierwszy od dłuższego czasu TVN wyprzedził stację Zygmunta Solorza-Żaka w tygodniowym zestawieniu reklamowym.