Reklama2020-04-27
1

Robert Lewandowski w pierwszej zdalnie przygotowanej kampanii Huawei

Ruszyła kampania reklamowa Huawei, promująca wejście na rynek nowego modelu smartfona P40 Pro. Akcja z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, została w pełni przygotowana zdalnie przez agencję Stor9_.

W ramach kampanii powstała seria krótkich filmów wideo, które można oglądać m.in. na kanałach w social media Roberta Lewandowskiego (Instagram, InstaStories). Piłkarz otrzymał od agencji Stor9_ paczkę z elementami scenograficznymi oraz szczegółowym opisem ujęć i instrukcją ustawienia sprzętu, którym mają być realizowane.

Filmy mają formę tzw. "unboxingu" - piłkarz na żywo otwierał i sprawdzał zawartość paczki od Huawei.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Time for #unboxing ... @huaweimobilepl made my task a little bit difficult, but I did it 😎 Soon I will show you all possibilities of the new #HuaweiP40Pro on my Insta Stories👌 P. S. This is the first production in which I was an actor and director at the same time 😜😀🎥 Stay tuned. #ad #VisionaryPhotography #FotografiaJutra

Post udostępniony przez Robert Lewandowski (@_rl9)

Zespół wspierał ambasadora marki przez wideokonferencję, kiedy nagrywał zdjęcia w swoim domu. Etap postprodukcji przebiegał w standardowym trybie.

Kolejne materiały będą emitowane jeszcze przed majówką.

Zdaniem Doroty Haller, dyrektor marketingu Huawei Consumer Business Group Polska, nawet w tak trudnych okolicznościach marki nie powinny milczeć - milczące idą bowiem w zapomnienie.

- Cieszymy się, że udało nam się namówić Roberta Lewandowskiego do spróbowania sił w zupełnie nowej dla niego roli. Pozwoliło nam to przekuć ograniczenia w kreatywne działanie i mam nadzieję, że filmy wyprodukowane >self made< przez Roberta Lewandowskiego spodobają się publiczności i zbliżą do marki Huawei - mówi Haller.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas