PR2021-07-08
0

Rumour PR pracuje dla Motoroli i Sushi Bistro

Do grona klientów Rumour PR dołączyła firma technologiczna Motorola oraz sieć restauracji Sushi Bistro.

Agencja Rumour PR w ramach wygranego przetargu będzie odpowiedzialna za pełne wsparcie w zakresie public relations oraz media relations firmy Motorola. Do zadań agencji należeć będzie opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji PR w Polsce, kontakt z mediami, koordynacja programu testowego, tworzenie i dystrybucja informacji prasowych oraz wsparcie przy organizacji eventów dla dziennikarzy.

Z ramienia Rumour PR za działania na rzecz klienta odpowiadać będzie zespół technologii kierowany przez Błażeja Siwego, head of Tech&Consumer.

Motorola wybrała agencję w wyniku przetargu. Strony nie podają szczegółów współpracy. Poprzednio za obsługę Motoroli odpowiadało Publicis Media.

Rumor PR dla Sushi Bistro

W ramach współpracy z Sushi Bistro Rumour PR będzie odpowiedzialne za wsparcie działań public relations w kontekście otwarcia nowych lokacji, promocję systemu franczyzy, Influencer marketing, jak i ogólne doradztwo w dziedzinie komunikacji. Agencja została wybrana w trybie rekomendacji.

Autor:jd

Więcej informacji:Rumour PR, Motorola, Sushi Bistro

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas