Reklama2020-04-10
3

Spicy Mobile rozwija nowy dział IT, na czele Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk

Nowy zespół IT Spicy Mobile: Kamil Lenartowicz, Kamil Adamczyk, Marcel Kołodziejczyk, Krzysztof Stefański, Michał WaszczukNowy zespół IT Spicy Mobile: Kamil Lenartowicz, Kamil Adamczyk, Marcel Kołodziejczyk, Krzysztof Stefański, Michał Waszczuk

Agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.

Spicy Mobile tworzy nową platformę do emisji reklam na urządzenia mobilne w modelu RTB. Nowe narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika w oparciu o technologię „machine learning”. Będzie też umożliwiać wycenę i zakup emisji odpowiedniej kreacji reklamowej do najbardziej zainteresowanego produktem lub usługą użytkownika.

Kamil Lenartowicz przeszedł do Spicy Mobile po dziewięciu latach pracy w firmie Gemiusie, gdzie jako chief technology officer zarządzał ponad czterdziestoosobowym działem IT.

Kamil Adamczyk pracował m.in. jako IT manager and senior R&D developer. W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny za rozwój systemów do emisji reklam oraz narzędzi do pomiaru widowni.

Lenartowicz i Adamczyk odpowiadają technicznie i organizacyjnie za zespół zajmujący się nową platformą. Na realizację tego wartego ponad 10 milionów złotych projektu Spicy Mobile otrzymało grant od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/rafal-fraczak-senior-account-manager-spicy-mobile ##

Spicy Mobile buduje platformę do emisji reklam w mobile

Do zespołu dołączyli też Marcel Kołodziejczyk (senior software engineer), Krzysztof Stefański (software developer) – wcześniej Scrum Master w PZU oraz Michał Waszczuk (software engineer), zawodowo związany m.in. z Gemius i CodiLime.

- Rok, który dla naszej agencji jest przełomowy pod względem inwestycji w know-how i technologię, może okazać się jednocześnie jednym z najtrudniejszych dla całej branży reklamowej. Mimo niesprzyjających okoliczności, nie wstrzymujemy prac rozwojowo-badawczych, zatrudniamy cenionych na rynku inżynierów, a także czerpiemy ze współpracy ze środowiskiem naukowym. Wyniki badań pokazują, że podczas pandemii znacząco wzrósł czas i częstotliwość korzystania z urządzeń mobilnych, co może zadecydować o przesunięciu budżetów reklamowych do mobile’a - mówi Artur Zawadzki, współzałożyciel agencji Spicy Mobile.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas