Reklama2015-05-08
0

Starcom obronił obsługę mediową BZ WBK

Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na obsługę w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Wygrał go dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group), który już poprzednio pracował w tym zakresie dla banku.

Do przetargu oprócz Starcomu zostały zaproszone domy mediowe reprezentujące największe grupy negocjacyjne (ich nazw nie podano). O wyborze zwycięskiego domu zadecydowały przede wszystkim duży poziom zrozumienia biznesu oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów.

Starcom pracuje dla Banku Zachodniego WBK od 2011 r. Oprócz planowania i zakupu mediów, zajmuje się między innymi reklamą display, VOD, performance marketingiem, działaniami branded content oraz paid social. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.

BZ WBK w bieżącej kampanii promuje Konto Godne Polecenia. W reklamach występuje piosenkarz Mrozu (zobacz szczegóły).

Autor:bg

Więcej informacji:Starcom, BZ WBK, Bank Zachodni WBK

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas