Reklama2022-02-11
2

Magdalena Krejpcio, Agnieszka Starzyńska i Magdalena Łuba w Stor9

Do zespołu Stor9 dołączyły Magdalena Krejpcio (new business manager), Agnieszka Starzyńska (senior influencer marketing manager) i Magdalena Łuba (influencer marketing specialist).

Nowe osoby wzmocnią działania Stor9 w obszarze pozyskiwania nowych klientów oraz influencer marketingu.

Jako new business manager dział handlowy wzmocniła Magdalena Krejpcio, która posiada 9-letnie doświadczenia w szeroko pojętych działaniach new business z zakresu reklamy i marketingu internetowego. Ostatnio pracowała w Peppermint powered by Quad, a wcześniej w agencji K2.

Zobacz: Katarzyna Montgomery na czele działu talents w Stor9

Agnieszka Starzyńska jako senior influencer marketing manager w dziale influencer marketingu odpowiadać będzie za przygotowywanie ofert, prowadzenie projektów i wsparcie zespołu w realizowaniu kampanii z zakresu influencer marketingu. Przez ostatni rok była odpowiedzialna za stworzenie oraz egzekucję strategii komunikacji dla SuperMenu by Anna Lewandowska.

Wcześniej pracowała dla firm m.in. z branży beauty, fashion, AGD, FMCG oraz alkoholi - zarówno w zakresie obsługi PR, jak i influencer marketingu.

Zobacz: Marek Myślicki chief growth officerem agencji Stor9

Magdalena Łuba wcześniej w Pyszne.pl

Magdalena Łuba objęła stanowisko influencer marketing specialist. W Stor9 odpowiada za kompleksową realizację efektywnych kampanii z influencerami. Wspiera kreatywnie także pozostałe teamy w przygotowywaniu ofert dla potencjalnych klientów. Wcześniej zajmowała się PR-em i influencer marketingiem dla marki Pyszne.pl, a także Kukuła Healthy Food i Kondrat Wina Wybrane.

Magdalena Krejpcio raportuje bezpośrednio do zarządu Stor9, natomiast Agnieszka Starzyńska i Magdalena Łuba do Natalii Szymczyk - head of Influencer Marketing agencji.

Agencja marketingowa Stor9, której większościowym udziałowcem pośrednio jest Robert Lewandowski, w 2020 roku osiągnęła 8,92 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,05 mln zł zysku netto, podczas gdy w 2019 roku miała 2,62 mln zł wpływów i 140,7 tys. zł straty netto.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas