Reklama2016-08-11
2

Subway pierwszy raz od 15 lat zmienia logo (wideo)

Sieć restauracji fast food Subway wprowadza nowy symbol i logo. Zacznie ono obowiązywać we wszystkich krajach w 2017 roku.

Ostatni rebranding firma przeprowadziła w 2001 roku. Od wielu miesięcy prowadzi prace nad ulepszeniem marki. Najpierw wprowadzono zmiany w menu (dodano nowe dania z kurczaka wzbogacając tzw. ofertę premium), potem utworzono zespół Subway Digital, który odpowiada m.in. za strategię marki w internecie. Zmiana logo jest kolejnym krokiem w ulepszaniu marki i jej wizerunku.

Stare logo wykorzystywało pogrubiony font. Nowe jest bardziej minimalistyczne, pozostawiono jednak w nim strzałki przy literkach „s” i „y”. Teraz zostały uproszczone.

Zmienione logo ma oddawać ideę marki – przede wszystkim symbolizować możliwość wyboru, jaki w restauracjach Subway mają ich klienci.

Nowe logo Subway zaprezentowano w dwóch spotach  reklamowych, które wyemitowano po raz pierwszy na antenie NBC oraz w internecie, głównie w social mediach w trakcie ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Rio De Janeiro w piątek.

30-sek klipy „Clean State” i „Everyone” podkreślają m.in. rolę marki Subway w poszukiwaniach lepszej jakości oraz zwracają uwagę na postawę życiową, którą określać ma hashtag #SearchForBetter.

Zostanie ono wprowadzone we wszystkich lokalach i materiałach promocyjnych firmy na całym świecie w 2017 roku.

Autor:bg

Więcej informacji:Subway, logotyp, rebranding

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas