Kultura2018-08-13
2

„The Voice of Poland 9” od 1 września w TVP2 (zobacz spot)

fot. Telewizja Polskafot. Telewizja Polska

Od 1 września TVP2 rozpocznie emisję dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie pokazywany w soboty o godz. 20.05. Publiczny nadawca właśnie udostępnił spot promujący nowe odcinki programu.

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W minutowym spocie trenerzy spontanicznie wykonują dobrze znaną już widzom piosenkę „Can You Hear My Voice” w nowej aranżacji. Spot został zrealizowany w muzycznym studiu, podczas spotkania nowego trenerskiego składu. W klipie trenerom towarzyszy zespół, pod kierownictwem Krzysztofa Pszony, który jest również autorem wykonywanej kompozycji.

Względem poprzedniej edycji programu uczestników ponownie oceniać będzie Szpak. Cugowski i Hyży to zupełnie nowi trenerzy „The Voice of Poland”, a Markowska powraca do tej roli po kilkuletniej przerwie (funkcję tę sprawowała w drugiej edycji). Ostatnia trójka w roli trenerów „The Voice of Poland” względem ósmej edycji zastąpiła Marię Sadowską, Andrzeja Piasecznego oraz Tomsona i Barona z zespołu Afromental.

Zmianie nie uległ skład gospodarzy programu - talent-show ponownie poprowadzą Tomasz Kammel, Maciej Musiał, Barbara Kurdej-Szatan, Marcelina Zawadzka i Krzysztof „Jankes” Jankowski.

Poszukiwania uczestników do dziewiątej edycji show odbywały się wiosną tego roku.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, dziewiąta edycja muzycznego widowiska na antenie TVP2 będzie emitowana jesienią tego roku. Będzie ona pokazywana w dotychczasowym paśmie, czyli w soboty o godz. 20.05. Pierwsze dwa odcinki wyemitowane zostaną 1 września.

Średnia widownia ósmej edycji muzycznego widowiska, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 14,35 proc. udziału w 4+, 15,29 proc. w 16-49 i 14,65 proc. w 16-59.

Na przełomie 2017 i 2018 roku telewizyjna Dwójka emitowała pierwszą edycję „The Voice Kids” - spin-off „The Voice of Poland”, w którym rywalizują dzieci w wieku od 8 do 15 lat. Program oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 16,24 proc., 15,11 proc. oraz 15,05 proc. udziału.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas