Reklama2024-01-19
1

Na 85,3 tys. zł wyceniono spot przy "M jak miłość" w TVP2

fot. AKPAfot. AKPA

Najdroższa reklama w cenniku Biura Reklamy Telewizji Polskiej na luty br. kosztuje 85,3 tys. zł i będzie emitowana przy serialu “M jak miłość” w TVP2.

30-sek. spot przy serialu “M jak miłość” w TVP2 w lutym kosztuje 85,3 tys. zł (cena netto,  bez rabatów).

Ponad 20 tys. zł mniej - 63 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy serialu “Na sygnale”. Stawka dla emisji w bloku przy “Barwach szczęścia” wynosi z kolei 56,9 tys. zł, a przy “Na dobre i na złe” - 54,3 tys. zł. 

W sobotnie wieczory - do 17 lutego włącznie -  widzowie TVP2 mogą oglądać program rozrywkowy “The Voice Senior” - za reklamę przy nim trzeba zapłacić 57,7 tys. zł. tydzień później startuje nowa edycja “The Voice Kids” - cena spotu wówczas wzrośnie - do 61,7 tys. zł.

W TVP1 najwięcej kosztuje reklama przy serwisie informacyjnym “19.30” - do 55,8 tys. zł w dni robocze i 41,8 tys. zł w niedziele. 
Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić 53,9 tys. zł w dni powszednie i 56 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 50 tys. zł i 47 tys. zł.

Spot przy serialu “Zatoka szpiegów” (emisja w niedzielne wieczory) kosztuje 43 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” (czwartek wieczór) - 28,1 tys. zł, a przy “Komisarzu Alexie” - 23,7 tys. zł. 

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na luty br. 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas