Reklama2021-06-19
8

Tyskie postawi piwo Hiszpanom, jeśli przegrają z Polakami na Euro 2020

Animacja reklamowa "Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku" pojawiła się w piątek wieczorem  i będzie wyświetlana w sobotę na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią. To element promocji marki podczas kolejnego meczu biało-czerwonych na Euro 2020.

Animacja "Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku" chce zachęcić Hiszpanów do przejścia na Ty i motywuje reprezentację biało-czerwonych do wygranej po trudnym rozpoczęciu turnieju.  

Mecz Polska-Hiszpania już dziś o 21:00 na antenach TVP 1, TVP Sport, TVP 4K oraz na żywo online na stronie TVP Sport i w aplikacji mobilnej. Komentatorami będą Jacek Laskowski oraz Robert Podoliński.

Tyskie zachęca do przechodzenia na "Ty"

Na początku mistrzostw Europy w piłce nożnej Tyskie hasłem „Największy polski poeta to Słowacki” zachęcało Słowaków do przejścia na Ty przed meczem z reprezentacją Polski.

Marka w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię szukania tego, co łączy, mimo pozornych różnic. W ubiegłym tygodniu Tyskie poprosiło kibiców Irlandii o wsparcie Polaków w meczu ze Słowakami. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęcała Irlandczyków do dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror.

Tyskie w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. Po przekonaniu Marcina Najmana i Krzysztofa Stanowskiego, że warto zażegnać konflikt i przejść na Ty, marka wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach „Newsweek" i „Sieci" i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł.

Za pomysł odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Realizacją i działaniami PR zajął się zespół agencji: Huta 19 im. Joachima Fersengelda,  zakupem mediów dom mediowy Zenith. Działania w social media i internecie prowadzi agencja Gong.

Autor:jd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas