Reklama2021-07-02
0

Wawel ruszył z dużym wsparciem marki Tofflairs (wideo)

Firma Wawel rozpoczęła działania komunikacyjne promujące markę cukierków Tofflairs. Za kampanię odpowiadają agencje
Creativa, Fortuna PS i agencja Trzask.

Najważniejszym elementem kampanii jest Loteria Tofflairs, która startuje 1 lipca. Wystarczy kupić co najmniej 120 g Tofflairsów w dowolnym opakowaniu lub w wersji luzowej i wysłać zdjęcie paragonu korzystając z dedykowanej strony internetowej.
Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, a co tydzień zestawy dla graczy. Na zwycięzcę loterii czeka telewizor 55 cali i Xbox Series X.

Loterii Tofflairs towarzyszyć będzie intensywna kampania w najważniejszych kanałach telewizyjnych i w digitalu (display, social media i serwisy streamingowe) oraz w prasie branżowej. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycje i materiały POS.

W swojej formie kampania nawiązuje do świata klasycznych gier komputerowych.

 

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Creativa, natomiast za organizację loterii - Fortuna PS. Spot reklamowy przygotowała Agencja Trzask.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas