Reklama2015-12-07
1

„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Związek Polskie Mięso prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „Moda na Wieprzowinę, już wiem dlaczego jem, czyli Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna”. Jej elementami są m.in. reklamy prasowe oraz eventy kulinarno-edukacyjne w centrach handlowych. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Riverwood i Media Concept.

Kampania ma na celu propagowanie wiedzy na temat wartości odżywczych wieprzowiny oraz obalanie nieprawdziwych opinii związanych z mięsem wieprzowym.

Reklamy prasowe publikowane są m.in. w takich tytułach, jak „Hurt i Detal”, „Dobre Rady”, „Poradnik Restauratora”, „Zdrowie”, „Kuchnia. Magazyn dla Smakoszy” i „Gazeta Wyborcza”. Kampania internetowa obejmuje portale i serwisy oraz blogi o tematyce kulinarnej (np. Ugotuj.to, palcelizac.pl, Smaker.pl, mojegotowanie.pl, gotowanie.onet.pl, Onet.pl, Interia.pl, Przyslijprzepis.pl, Gazeta.pl).

W grudniu uzupełnieniem kampanii jest lokowanie produktu w trzech odcinkach programu „Alchemia Zdrowia i Urody” w TVP Warszawa.

Z kolei eventy w galeriach handlowych w formie pokazów kulinarno-edukacyjnych prowadzone są w M1 w Poznaniu, w Manufakturze w Łodzi, w warszawskiej Reducie. Wszystkie eventy prowadzi Marcin Budynek, założyciel i właściciel Akademii Kulinarnej Marcina Budynka, którego specjalnością jest kuchnia polska w nowatorskim wydaniu, a inspirują go lokalne i regionalne składniki.

Za realizację działań odpowiada agencja Riverwood, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

Autor:bg

Więcej informacji:wieprzowina, Polskie Mięso

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas