Reklama2022-06-16
2

Zott Primo z nową platformą komunikacji “Smakuje Primo!”. Autorem Agencja Nie Do Ogarnięcia

“Smakuje Primo!” to nowa platforma komunikacji jogurtów naturalnych Zott Primo przygotowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia dla firmy Zott.

Pracę nad nową platformą i komunikacją ATL Agencja Nie Do Ogarnięcia rozpoczęła po wygranym przeglądzie ofert w ubiegłym roku. W ramach prac agencja stworzyła nową ideę kreatywną, scenariusz spotu telewizyjnego i koordynowała prace koncepcyjne i produkcyjne.

Primo mizeria w spocie Zott

Idea komunikacyjna pokazuje, jak pasja do smaku może być przekazywana przez tych, którzy jedzenie celebrują i angażują w nie wszystkie zmysły.

- Produkty Zott Primo to esencja smaku, jakości i naturalności. W nowej komunikacji chcemy przypomnieć odbiorcom, że nawet najprostsze produkty mogą pobudzić nasze zmysły i odkryć przed nami bogactwo smaków i zapachów - Ewa Bałys, product manager, Zott Polska.

Działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej zaplanowano od 13 czerwca. W pierwszym etapie planowana jest emisja spotów w telewizji oraz na platformach digitalowych.

Ideę kreatywną pod nową platformą przygotowała Agencja Nie Do Ogarnięcia, która odpowiada również za koordynację prac. Za produkcję filmów reklamowych odpowiadało Tyrka Studio. Media zaplanował dom mediowy Zenith Polska.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas