Wedel finalizuje największą w swojej historii inwestycję na warszawskim Kamionku
Ipsos przeprowadzi badanie exit poll dla TVP, TVN i Polsatu
PBS zbada wizerunek i efektywność kampanii dla PKP Intercity
Clear Channel Poland z Gemiusem zmierzy potencjał reklam
Krajowy Instytut Mediów ma nową strategię rozwoju
Openfiled zajmie się badaniem fake newsów dla KIM
IMM łączy się z PSMM Monitoring & More
Zaufanie do marki i szeroka oferta istotniejsze dla kupujących od ceny
Nielsen przeniesie część stanowisk pracy z USA do innych krajów. Także do Polski
Instytut Monitorowania Mediów przejął Newspoint
PBS wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów
9 firm w przetargu KIM na badanie fake newsów
Krajowy Instytut Mediów z zyskiem dzięki dotacji od KRRiT. Wpływy czterokrotnie w górę
Krajowy Instytut Mediów będzie wkrótce realizować badania komercyjne
PKP Intercity chce zbadać wizerunek i efektywność kampanii
Wybrano Oksfordzkie Słowo Roku 2023
3,1 mln zł wyda Polski Instytut Sztuki Filmowej na badania rynku filmowego w Polsce
Nielsen: 50 proc. polskich internautów płaci za treści wideo
Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów
Związkowcy z NielsenIQ chcą podwyżek. Będzie protest