Reklama2018-08-30
0

Monte z kampanią na 20-lecie

Pod hasłem "20 lat Montęło!" startuje kampania z okazji jubileuszu marki deserów mlecznych Monte (Zott). Akcję prowadzą agencja GoldenSubmarine i dom mediowy Carat.

Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa 20latmonte.pl, gdzie użytkownicy mogą wirtualnie świętować urodziny marki. Na platformie 20 Lat Monte można stworzyć postać ze swoim zdjęciem, a następnie wybrać miejsce do urodzinowej zabawy w wirtualnej przestrzeni. Do niej przypisana jest także konkretna muzyka. Filmiki z wirtualnej imprezy można udostępniać w social media.

Projektowi towarzyszy konkurs - każdy z uczestników wirtualnego party ma szansę wygrać budżet na zorganizowanie własnej imprezy. Już całkiem realnej, o wartości 20 tys. zł. Do wygrania będzie również 80 głośników bluetooth.

Działania na konkursowej platformie online będą uzupełnione o komunikację w digitalu oraz w mediach społecznościowych

Koncepcję kampanii przygotowała agencja GoldenSubmarine, która również zrealizuje całość zaplanowanych działań. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Autor:jd

Więcej informacji:Monte, Zott

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas