Reklama2017-07-12
3

Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz dyrektorami w marketingu Nest Banku

Bartosz Dziendziel i Lech Borgosz awansowali na dyrektorów wydziału w dziale marketingu Nest Banku. Ewelina Wiśniewska w tej samej strukturze objęła kierownictwo nad nowo wyodrębnionym wydziałem marketingu operacyjnego.

Bartosz Dziendziel awansował ze stanowiska kierownika wydziału rozwoju marki senior brand managera na dyrektora wydziału rozwoju marki. Będzie odpowiedzialny za średnio- i długoterminowe zarządzanie strategią komunikacji oraz rozwijanie linii kreatywnych i komunikacyjnych, w tym komunikacji ATL.

Funkcję dyrektora wydziału aktywizacji i jakości objął Lech Borgosz. W strukturach banku będzie odpowiadał za zarządzanie marką we wszystkich kanałach sprzedaży oraz nadzorowanie działań aktywacyjnych Nest Banku. Poprzednio pełnił funkcję head of brand activation division.
 
Ewelina Wiśniewska pokieruje nowo wyodrębnionym działem marketingu operacyjnego, będzie odpowiadać za strategię obecności marki i produktów banku w kanałach online oraz komunikacją do bazy własnej. W firmie poprzednio pełniła funkcję performance marketing managera.

W czerwcu Agata Dorożuk objęła w Nest Banku stanowisko kierownika wydziału PR i rzecznika prasowego firmy.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas